Ads 468x60px

Monday, July 25, 2011

Naluri ayah

Kita selalu sebut psl naluri ibu...jarang sekali kte dgr psl naluri ayah. So aku nk cte skit psl naluri ayah ni...

Last Friday aku decide nk blk Kluang...mula2 ingat nk blk masa cuti awal Ramadhan...tp disbbkn sedara belah en.suami bakal adakan kenduri kesyukuran + tahlil Sabtu dpn....so aku n en.suami decide nk blk weekend bru ni. Mmg rs lama sgt x blk Kluang...hehe...pdhal bru 1 bln kot...n 2 mnggu lps jmpe pun my parents at kenduri cousin ayah aku kat Pasir Gudang. Tmbh pulak cam rs rindu kt ayah aku + mama + adik2 aku. Dulu b4 kawin msti blk stp bln...kdg2 2 mnggu skali...huhu. Sampaikn masa kt reception Ezyana...aku cam perasan kelibat ayah kt sana (pdhal org lain...huhu). Smpi dlm ati aku ckp rindu sgt ke aku kt ayah aku ni??

So Jumaat tu aku n en.suami bertolak mlm. X jauh pun...around 1 jam setengah je. Lgpun rs cm x nk bazir masa blk Sabtu coz nnt msti b'tlk lmbt...then Ahad da blk...pastu rs jap je blk Kluang...huhu. So b4 gerak aku kal mama but Anisa yg angkt. Aku ckp nk gerak blk Kluang mlm ni...then Anisa ckp bgus ar tu...ayah pun da nmpk akak. Ha?? x phm aku...rupa2nye ayah aku terslh tgk adik aku Nana...die ingtkn aku da blk...hehe. Yela...fizikal kitorg mmg lbh kurng sama je. Siap ckp lg...Nana duduk kt tmpt aku selalu tgk TV n position pun sama. Pakai lak t-shirt yg mmg kitorg ada yg sama plus seluar lipat kt bwh...just like aku...huhu. Terharu dgr...terus rs x sabar nk blk.

Pelik kn rasa. Boleh plak aku terbyg ayah kt reception Ezyana...n ayah terbayang aku kt umah. Naluri ayah...die tau anak die ingtkn die...huhu. So, mlm tu kitorg berborak smpi kul 1...huhu. (ha...amik kau...alang2 nk borak...borak smpi puas).

p/s: Nantikan kepulangan anakanda mnggu dpn...tp Ahad bru dpt blk. (ceh...mcm ar duduk di perantauan sgt...=p)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates