Ads 468x60px

Wednesday, February 27, 2013

Update...update

Terasa sgt nk update blog ni. Tp time ada idea keadaan x mengizinkan. Bila internet sume ada...idea plak x de...huhu.

Cari punya cari idea...x lain x bukan aku nk bercerita ar psl Amani..hehe. Skjp je masa berlalu...seminggu lbh je lg Amani akan berumur 1 thn. Alhamdulillah...Amani membesar dgn sihat. Anugerah Allah yg tak ternilai bg aku. Sedang membuat persiapan utk menyambut ulangtahun kelahiran Amani yg pertama =). Mama die yg lbh excited...huhu.

Progress Amani skrg...da pandai buat mcm2 gaya. Bila ckp Helo, die akan ltk tgn atau ape saja brg yg ada kt tgn die masa tu kat telinga. Dah pndai lambai tgn bile kite ckp Bye bye. Salm tgn ikut mood die...kdg2 nak kdg2 x nak. Memapah ke sana sini tu perkara biasa..cuma skrg dah boleh berdiri lps tgn dlm masa yg agak lama ar jugak (bile anak mama nk pndai jln ni...huhu). Bila suh buat muka comel mula2 dlu die sengih tnjuk gigi die. Skrg da pndai ltk jari telunjuk kt tepi bibir plak ble suh buat muka comel...haha. Muncungkan mulut ble suh buat bau busuk. Hai, Amani...rindu ar plak.

Kandungan aku plak Alhamdulillah dipermudahkan spjg pregnancy kali ni. Mabuk mmg x de lngsung. Cuma cpt penat...yela nk melayan si Amani tu lg. Dulu masa pregnantkan Amani aku mmg kuat mkn. Sbb tu Amani skrg mmg suka mkn. X penah tolak ape yg org masukkn dlm mulut die. Sume die terima je dgn mulut terbuka...haha.  Tp pregnant kali ni...nafsu mkn biasa2 je. Lapar mmg lapar tp sume bnda aku tgk x de nafsu. Mkn sbg syarat je...bfast, lunch n dinner. Kalo masa Amani tgh2 mlm pun aku bgn nk mkn...haha. Da terasa baby bergerak dlm perut. It means baby is healthy...insyaAllah.


muka x sabar tnggu org msukkn mknn dlm mulut 


Emm..itu je ar yg aku nk update buat masa ni. InsyaAllah akan update mengenai sambutan birthday Amani pula nnt...yeay!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates