Ads 468x60px

Friday, October 14, 2011

Akhirnye...

Sejak aku tau yg aku ada cyst...mlm after the first time aku tau (after scan utk tau usia kandungan) aku menangis. Dpn doktor cover ar lg. Blk je dr klinik pun tahan emosi lg. Mlm tu masa tdo da x kira malu da masa tu dgn en.suami. Aku menangis sepuas hati. Melepaskan emosi yg mmg aku tahan dr td. Itu je ar skali aku menangis...lpd tu da x de lg.

Akhirnye...Isnin yg lps tanpa dpt di tahan2 aku mengalirkan air mata buat kali kedua. Mungkin sbb sblm ni aku x penah keseorangan. Pg hingga ptg kat fakulti aku ditemani kawan2. Walaupun diorg x tau ape yg aku hadapi tp sekurang-kurangnye dpt aku alih fikiran aku dr perkara yg aku hadapi. Blk pula aku sentiasa ditemani en.suami. Cuma ari Isnin yg lps...en.suami kna g site..so die blk lmbt. Aku blk umah pun tumpang membe pastu mmg dok sorg2. Masa tu mcm2 ar aku fikir. Ari Selasa pun sama...en.suami blk lmbt lg. Tp at least aku da ready. Mlm tu aku isi masa dgn mengemas umah. X de ar aku pk yg bukan2.

p/s: Ya Allah, berilah aku kekuatan utk aku tempuhi semua ini...sesungguhnye kekuatan dan ketabahanku dtgnya dari-Mu....Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates