Ads 468x60px

Wednesday, November 9, 2011

3 weeks after operation

Lama da berhajat nk update blog ni...tp dok kt umah punya ar mls nk on laptop. Pdhal internet ada je kt umah tu. Anyway, it's been 3 weeks after my operation. Alhamdulillah...semakin sihat. Luka operation pun dah hampir sepenuhnya pulih. Kandungan pun sihat...da 19 weeks...separuh jln da...makin aktif bergerak dlm perut ni =). Sejak minggu lps pergerakan makin kuat....terkejut aku dibuatnye....huhu. Isnin bru ni kt umah MIL dek krn terkejut baby bergerak kuat sgt...terus terkeluar perkataan Allahu Akbar dr mulut aku....MIL ingt aku sakit ke ape...hehe....rupa2nye terkejut sbb baby gerak kuat sgt.

Emmm...nk cte ape lg ek? Raya haji cam biasa je. First raya kt umah famili aku ar. Coz 1st raya puasa ari tu kt umah PIL. Lgpun alang2 aku mmg ada kt Kluang (sambung MC smpi raya haji..hehe). Ptg raya da blk umah PIL da. X de pe sgt...biasa je raya...mkn ketupat + rendang + kuah lodeh. Sblm ni aku yg x bpe minat kuah lodeh ni pun raya kali ni 2-3 kali gak ar bantai...hehe.

Smlm 1st day start keje after MC. Semangat gak ar nk g fakulti...sbbnye nk kna wat revision jurnal yg aku antar dlu. After review kna wat correction...biasa ar. Yg sedihnye...cuti sem...ramai lak yg x de. Plus kat fakulti lif rosak lak tu. Aku plak nk kna naik tingkat 5...mencabar gak ar dgn keadaan diri yg bru sihat ni. Dgn bwk laptop yg agak berat lg...huhu...dugaan =(. K ar, tu je kot nk update utk kali ni...daa~

p/s: Terima kasih pd semua yg mendoakan, yg melawat aku kat hospital ari tu terutama skali yg menjga aku after operation ~ mama, ayah, anisa, arep, MIL and en.suami....Domo Arigato~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates