Ads 468x60px

Friday, November 8, 2013

ESP...Bergabung Meletops!!

Nak kurus, nak tambah berat, nak kulit cantik, ibu menyusu, ibu hamil dan banyak lg ar. Semuanya dgn ESP je...bergabung dgn suplement lain...meletoopss!!

Harga?? Memang mampu milik. Harga special pd yg berminat. 

Di sini saya nak kongsi pengalaman sendiri setelah menggunakan ESP. Saya ambil ESP untuk energy booster dan juga membantu misi penyusuan saya. Antara manfaat yg saya dpt:
  1. Tentulah energy semakin bertambah. Maklumlah nk menguruskan 2 org anak yg masih kecil. Tak lupa juga encik suami. Kdg2 letih juga. Sakit2 badan semua.Tp skrg alhamdulillah...dah semakin bertenaga.
  2. Susu semakin pekat dan berkrim. Sy perasan bila pam yg susu sy jd lebih pekat dan kaler agak kekuningan. Sebelum ni susu agak cair dan kaler die putih.
  3. Kulit semakin berseri-seri. Yg ni bukan sy yg cakap ar. Rakan sekerja yg mula2 tegur then barulah sy perasan kulit sy nampak lebih berseri-seri giteww =p
  4. Parut semakin pudar. Sy pernah buat operation cyst masa pregnat anak sulung 4 bln. Bila perut membesar parut pembedahan pun menegang. Bila bersalin mmg buruk sgt parut tu.  Belum sempat nk take care psl parut..sy dah pregnant lg. Tak payah nk spent ribu riban..minum je ESP, parut pun makin pudar.
Banyak manfaat yg kita boleh dapat. Korg tak nak ke?? Jgn segan silu hubungi saya:

SMS/Whatsapp - 019-7122817 (ANID)
COD area UTM Skudai dan Taman U 
ID: 1065424
Email: arnidza.ramli@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates