Ads 468x60px

Wednesday, January 6, 2010

Mari memblogging

Bismillah....Salam

Mmg hasrat di hati dah lama nk create blog. Tp ntah knape takut x dpt bg komitmen...huhu! Tp semakin lama keinginan hati semakin m'desak utk ada blog sndri. Bknnye ape..sejak2 lps degree...kwn2 byk yg da amik haluan masing2. Aku pun sama. So, kesimpulannya aku x ramai kawan di sini utk berkongsi suka duka aku. Act bknnye x de kawan tp kawan rapat 2 sukar dicari. Btul x? Dgn adanye blog ni...dptlah aku meluahkn segalanya di sini. Semua ke? mayb x kot. Bertapis la gak. Tp ok ar kn coz aku bkn jenis yg suka memendam rasa..haha! Anyway, wish me all the best dlm arena memblogging ni =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates