Ads 468x60px

Monday, January 11, 2010

Kelam masai, Kusut kabut

Hari ni hari Isnin yg kelam kabut & serabut. Huhu. Aku gerak dr umah sewa ari ni awal coz ada perjumpaan blnn ngn VC. Kul 7.30pg dah gerak da (hehe...rekod2). Janji ngn Farah ke DSI dgn kete miniku. Sje bwk kete aku coz senang nk nyelit parking kt mana2. Disbbkn kuar awal pg...so mmg x sempt sarap. Kt DSI aku ngn farah dah lapar gle. Kitorg trug g sarap + lunch kt Mak Jah, Rumah Alumni after perjumpaan selesai...hehe! Buruk lantak tul.

Pastu trus g lab (huhu...trpksa dok lab coz x dpt opis lg). So, target aku ari ni nk siapkan End Report Grant & nk mntk softcopy surat2 rasmi dr Tele Expo thn lps. Mslhnye, sume keje pending sbb trpksa tnggu feedback org lain. Itu ar cabarannye b'krja ngn org yg bz x hengat ni. Smpi tergendala keje org lain. G RMC nk mntk statement akaun utk wat end report...pun x leh coz sistem tergendala. Ape ar nsbku ari ni=(

Psl nk sambung PhD ni 1 hal lg. Ptg ni ptutnye kna jmpe Pengarah Centre utk mntk pndpt ttg hala tuju PhD aku. Nk wat kt mana? bila? Aku cba gak cari info dr internet. Tp aku jdk confuse skit. (Bak status ym aku...confusion is always the honest response).

Lg menmbh burukkn lg keadaan, psl IELTS. Td g opis FPPSM nk dftr kelas persediaan IELTS. Tp berlaku kekeliruan kt situ. Aku konpius kls jnis ape aku kna amik. Ble kal person in charge, kna mare lak x psl2. Hangin gak aku. Tp aku sabarkn hati "Sabarlah wahai hati. Berurusan dgn manusia mmg byk kelemahan mrk, begitu juga aku. terima ar wahai hati dgn hati yg terbuka. Mungkin ada perkara yg m'ganggu org t'sebut". So, legalah hati aku skit..huhu.

Time2 serabut n kusut cmni ttba rs cm nk jmpe sgt2 ngn en.tunang. Nk kuar jln2 n lupakan segala mslh yg ada wat sementara. Tp beliau jauh di Bintulu...sob..sob. Maka dgn itu, wahai blog...ko ar tmpt aku m'bebel. Moga2 hari esok akan menjadi lebih baik.

p/s: terasa diri semakin matang =)...sdg cuba dan masih bljr m'jd matang sjk b'jauhn ngn en.tunang...huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates