Ads 468x60px

Thursday, October 10, 2013

ESP untuk ibu menyusu

 ESP?? Rasanya ramai yg dah tau mengenai ESP. Best seller tu. Saya pun sdg consume Shaklee dan sdg merasai kesannya. Hehe...saya suka..saya suka (versi Mei Mei Upin Ipin).


Kelebihan ESP untuk ibu menyusu:
1.       Membantu susu ibu supaya menjadi lebih pekat berkrim. Secara tak langsung memberi kekenyangan yg lama pada baby. Bila baby kenyang tidurnya pun lebih lena.
2.       Merangsang dan membantu penghasilan susu dengan lebih cepat. Dengan syarat konsep asas penyusuan demand and supply dipatuhi dan payudara dikosongkan selalu atau sebaiknya setiap 3 jam sekali.
3.       Sebagai energy booster. Kebiasaannya ibu2 yg menyusu badan mengalami proses berjaga mlm yg lebih kerap, kekadang sampai 1 jam sekali baby bangun utk menyusu. Dengan mengamalkan ESP, badan akan kekal bertenaga sepanjang hari seterusnya proses penegepaman juga akan berjalan lebih lancar.
4.       Memberi rasa kenyang lebih lama. Bila menyusu dan mengepam, badan akan cepat lapar. Diet pun entah ke mana. Dengan pengambilan ESP pada waktu pg sblm sarapan akan membantu memberi rasa kenyang yg lama tanpa perlu mkn ubat-ubatan yg akan mengganggu penghasilan susu malah InsyaAllah susu lebih meriah dan byk.
5.       Kulit ibu lebih gebu dan cantik. Kandungan protein dalam ESP membantu membaiki tisu dan pembinaan tisu baru. Bonus gitu! Di samping menggunakan ESP sbg makanan tambahan, kulit akan lebih gebu, halus dan cerah dari yang sebelumnya.
 
Apalagi...pada ibu-ibu menyusu di luar sana. Jom cuba ESP!! Yg bukan menyusu pun ESP ni sesuai untuk korg. Yg nak kulit cantik, badan bertenaga...lai..lai. 1 canister boleh tahan sehingga 2 bulan. Pm/SMS/Whatsapps saya ye untuk harga istimewa =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates