Ads 468x60px

Monday, January 7, 2013

Mood puitis =p

Entry pertama di thn baru...hehe...lmbt tul.

X tau nak cakap mcm mana...terus terang aku katakan dr pertghn Dis hinggalah ke hari ni I'm in the down mood. Kurang motivasi, kurang pengisian diri maka laghalah diri...huhu. Kadang2 terfikir arah tuju diri...aku mcm da lost dlm hutan tebal ciptaan sendiri plak tu. Mungkin mslh aku x seberat mana, tapi jiwa aku dah penat mencari jln keluarnya. Cewah...ttba mood puitis plak. Org lain sibuk ngn azam baru n semangat baru...tp aku tersekat di takuk yg sama...huhu.

Pencapaian aku pada 2012:

Mac - I've deliver a very beautiful baby girl. Anugerah Allah yg tak terhingga (ttba rs cam terharu plak masa taip 
              ni...huhu)
          Bln yg sama juga our 1st annivesary yg diraikan hanya dgn ucapan melalui sms. Aku da kat 
          hospital masa ni coz ada bleeding. 
Sept - Sepatutnya aku bakal melanjutkan pelajaran PhD di Scotland. The whole year plus few months of 
          year before I've been working for this. Akhirnye, Allah je tahu betapa kecewanya aku. This is one of 
          the factor yg buatkn aku down until now kot. Bg org mungkin mslh ni simple...cari je other univ. But it 
          is not simple as that. Tmbh2 dgn sume usaha2 yg aku da buat. It is very frustrated to repeat all the 
          step again. Honestly, I am demotivated. Aku redha dgn ketentuan-Nya...but to do it again...ntahlah. 
          X de rasa dan jiwa lg ar nk buat. Ya, Allah...bimbinglah hambamu ini.


Hehe...entry yg x best plak di awal2 thn ni. Tp alhamdulillah...rs lega skit kot pas meluahkan rasa kt blog ni. Sekejap je ar kot lega...huhu. Moga satu hari nnt aku akan kembali bersemangat dan berjiwa kental =p (haha...poyos..)




2 comments:

  1. kesian...mesti tgh down lagi ni. Bertabah lah wahai hati kepada ex-hosmet ku! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates