Ads 468x60px

Thursday, January 2, 2014

Selamat datang 2014 =)

Mulakan tahun 2014 dgn senyuman =)...ye...maafkan sy..hajat di hati nak tulis entry thn baru smlm. Tp apakan daya...kita hanya mampu merancang. Smlm tiada kesempatan untuk menulis kerana sibuk dgn urusan lain. Mungkin akan diceritakan di next entry.


2013 yg meninggalkan bnyk memori. Bagi saya memori 2013 byk yg x best dr yg best. Satu-satunya berita gembira utk sy dan famili kecil sy adalah dgn kelahiran Wan Dzahin Ammar tanggal 19 Julai 2013 ketika umat Islam sedang berpuasa. Alhamdulillah Ammar lahir di bulan yg mulia dan di hari yg penuh keberkatan pd hari Jumaat...penghulu segala hari. Mudah-mudahan Ammar membesar menjadi manusia seperti mujahid Ahmad Ammar. Walaupun mama penuh dgn kekurangan sbg hamba-Nya tp In Shaa Allah...x salah kte mengharapkan yg terbaik kan? Impaknya...20 hari lah saya kna ganti puasa..huhu.

Di bulan Oktober 2013 juga bermulanya perjalanan saya dgn Shaklee. Alhamdulillah...berazam untuk lebih sihat di tahun baru ini. Perjalanan yg baru bermula...tp penuh dgn pengisian dan ilmu baru =). Terkilan kerana masih belum berkesempatan bertemu dgn keluarga RMC yg ceria. Azam saya ingin bertemu dgn mereka dan sedut cas2 positif, berkongsi ilmu...dan bersama-sama melakukan aktiviti2 penuh CERIA mereka...hehe. Tersenyum sendiri pula =p.

Memori pahit pula...berkenaan PhD saya...masih tergantung lg. Permohonan saya buat kali kedua tidak diterima. Persediaan saya selama bbrp bulan tersia-sia begitu saje. Again...saya menjadi mangsa keadaan. Mls nak cerita panjang...manusia takkan pernah puas dgn apa yg kte dah usaha lakukan. Eh..off topic..kte kan nak mulakan thn baru dgn senyuman =)..(walaupun terpaksa...huhu).

Di tahun baru ni saya x minta byk. Moga segala urusan saya dan keluarga dipermudahkan. Awal2 thn baru ini saya bakal mengambil satu langkah BARU demi masa depan keluarga. Penghijrahan mungkin? Mudah-mudahan ada rezeki saya di mana2.

p/s: Feeling nervous nak hantar satu borang kat opis...tp rupanya orang yg sy nak jumpa cuti...huhu. Buat penat je nervous.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
 
Blogger Templates